۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

مقام خدا آفرینی بهاءالله

وقتی در بازار ادعای خدایی زیاد است باید ادعای جدیدی کرد!!!

در ک مکاتیب(عبدالبهاء) در ج2 از ص254 مطلبی را شروع می کند : قسم به جمال قدم که این عبد از رائحه ای که بوی ادعا نماید متنفر (از کسی که ادعای گنده می کند متنفر هستم) و در جمیع مراتب ذره ای از عبودیت را به بخور الوهیت و ربوبیت تبدیل ننمایم (ذره ای از این افتخار بندگی را به عبودیت نمی خواهم) چه که اظهار الوهیت و ربوبیت بسیاری نموده حضرت قدوس روحی له الفداء تفسیری در سوره صمد نازل که از ابتدا تا انتها فریاد اننی انا الله بر خاسته است جناب طاهره در بدشت ندای...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل

پیامبر درسخوان بهائی

تلاش برای اُمّی بودن !!! ( سوالات بی پاسخ 32 )

میرزاحسین علی نوری ملقب به بـهاءالله که بهائیان شهرت خود را از وی گرفته اند  و او را  عنوان پیامبر آئین خود می شمارند  . دردوم محرم  سال1233/ق/ ۱۸۱۷/م  در خانه میرزا عباس نوری از منشیان دربار قاجار درتهران متـولّـد شد وی آموزشهاى مقدماتى ادب فارسى و عربى را زیر نظر پدر و معلمان و مربیان گذراند  اگرچه او خود مدعی است که هرگز  تحصیلاتی نداشته  است و  درنامه ای به ناصرالدین شاه  ، میگوید :من تحصیل علم نکرده ام و در مدارس وارد نشده ام. میتوانید از {مردم} شهری که در آن ساکن بوده ام سوال کنید..........

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل

جانشین دروغین بهاءالله

معمای تولد من یظهره الله ( سوالات بی پاسخ 30 )

باب پس از ادعای قائمیت اشاره به ظهور دیگری می کند به عنوان ظهور من یظهر الله و با این بشارت در کتاب بیان فارسی ص 61 و 71 و 100 به عدد کلمه غیاث و یا اغیث یعنی به شمارش حروف ابجد حدود دوهزار و یک سال یا 1511 سال بعد به آمدن من یظهر الله بشارت می دهد. حتی در بیانات خود می گوید.......

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل

آموزه های بهائیت

اثر پر برکت نفی تعصب ( سوالات بی پاسخ 29 )

یکی‌ از شعارهای‌ اساسی‌ بهائیت، نفی‌ تعصبات‌ گوناگون از جمله، تعصب‌ وطنی‌ است. عبدالحسین‌ آیتی‌ (آواره‌ سابق) مبلغ‌ مستبصر بهائی، در کتاب‌ کشف‌ الحیل‌ (ج‌ 3، چ‌ 4، صص‌ 98ـ99) تحت‌ عنوان‌ «من‌ با یکی‌ از ماءمورین‌ خارجه» ، جریان‌ عجیبی‌ را نقل‌ می‌کند، که‌ ماهیت‌ این‌ شعار، و جانبداری‌ استعمارگران‌ از آن‌ را، نیک‌ روشن‌ می‌سازد.آیتی‌ می‌نویسد: هیچ‌ فراموش‌ نمی‌کنم‌ که‌ در ابتدای‌ نشر کشف‌الحیل‌ یکی‌ از ماءمورین‌ خارجه‌ که‌ در یک‌ سفارتخانه‌ محترمی‌ سمت‌ مترجمی‌ داشت‌ و فارسی‌ خوب‌ می‌دانست، مرا در شمیران‌ ملاقات‌ کرده، ابتدا تمجید بسیار از کشف‌ الحیل‌ نمود ..........

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل

انشعاب در بهائیت

جنگ و دعوا میان شعار دهندگان الفت و محبت

در ک لوح عهدی (یعنی وصیت نامه حسینعلی) نوشته شده:

«قد اصطفیناه الاکبر بعد الاعظم امرا من لدن علی خبیر» (ما برگزیدیم اکبر را بعد از اعظم) اکبر عباس است و اعظم محمد علی فرزند دیگر حسینعلی. می گوید من اکبر (یعنی عباس که به او غصن اکبر هم می گویند) را بعد غصن اعظم یعنی محمد علی جانشین خود قرار دادم .
این دو برادر هم مانند پدر و عموی خود به جان هم افتادند...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل

سیاست در بهاییت

بی خیال قانون و شرع!!!! ( سوالات بی پاسخ 28)

از دستورات بی اساس بهائیت دستور به عدم دخالت بهاییان در امور سیاسی است البته این به مقتضای زمان بود که بهاء و عبدالبهاء این دستور را صادر کردند آنها دستوری صادر کردند مبنی بر اینکه هیچکس حق دخالت در سیاست ندارد. اما با دقت و ریز بینی مشخص می شود که این دستور مربوط به دوره ای می شد که اگر مردم از سیاست کناره گیری نمی کردند دولت های استعمارگر نمی توانستند به راحتی نهایت سوء استفاده را از منابع و ماخذ کشور عزیزمان ایران نمایند. اما در رژیم منحوس پهلوی دخالت در سیاست امری علنی شد اگر چه .........

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل

رابطه بهاییت و استعمار

بهائیان،دست در دست اجانب!!!( سوالات بی پاسخ 27)

از اشکالاتی که سالیان متمادی بر بابیت و بهائیت گرفته می شود ارتباط تنگاتنگ آنان با روسیه و انگلیس است که در متون آنان به راحتی قابل رویت است به عنوان مثال  در کتاب کواکب الدریه صفحه 55 جلد دوم چنین آمده : "بعد از شهادت حاج محمدرضا و حرکاتی که بعمل آمد دولت روس بهائیان را به رسمیت شناخت و کمارف حاکم ترکمنستان به معونت و مساعدت ایشان پرداخت حتی خودش اظهار کرد در اینجاد معبد بسازید تا در ظل اقتدار و دولت روس رسمیت یابند، از آن به بعد بهائیان دم به دم و قدم به قدم رو به سر منزل ترقی ره فرسا شدند تا آنکه .........

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل

تحریف متون اسلامی در بهاییت

برداشت آزاد یعنی این !!!!( سوالات بی پاسخ 26)

یکی از منابعی که بابیان وبهائیان برای اثبات ادعاهای علی محمد شیرازی ذکر می کنند کتاب شریف بحار الانوار است که مرحوم مجلسی در جلد 13 روایاتی در باب مهدویت نقل نموده است اما جالب توجه اینکه آنها فقط پنج روایت پیدا کرده اند که در آنها گفته شده است مهدی یا قائم موعود(عج) با امر تازه و قضاء نو و کتاب نو دعوت خواهد کرد و بقیه روایات را از نظر انداخته اند در حالی که در همین کتاب صدها روایت و خبر از پیغمبر خدا(ص) و ائمه اطهار بازگو شده که .........

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میکائیل