بهایی بیدار شو

خوب است از تعلیمات و دعوت سران بهائیت و بابیه آگاه و مطلع شویم و بدانیم که تعلیمات پیغمبران قرن نوزدهم تا چه اندازه روی خرافات و بت ‏پرستی استوار شده است!!

سید باب به مقام رکن رابع و ذکریت و سپس به مقام بابیت و سپس به مقام قائمیت و سپس به مقام رسالت و نبوت قانع و راضی نشده، و پا را فراتر گذاشته ادعای معبودیت و الوهیت نموده، و پیروان ساده ‏لوح خود را برای پرستش خود دعوت می نماید.
در باب اول از واحد رابع کتاب بیان می گوید:...

« مقام این آیه‏ عظیمه (مقام غیبی سید باب) است قل الله حق و ان ما دون الله خلق و کل له عابدون، دون این آیت که در او است (مقام خلقی سید) خلق او است، و این آیتی است که در او دیده نمی شود الا الله و این آیتی است که در او آیتیت دیده نمی شود بل نفس ظهور الله و ذات بطون الله و علو علو الله و سمو سمو الله و کینونیت ازل و ذاتیت قدم و طلعت صرفه بحته‏ لم یزل ذکر می شود، ذکر آیت از برای عرفان است و الا آیت ملحوظ نمی گردد و اگر آیت ملحوظ گردد خلق او می شود و او بنفسه مذکور نمی گردد الا بما یذکر به ذات الأزل و از برای او امکنه و حدودات نیست... الخ.

سید باب در این باب خود را بسیم آخر زده، و خود را خالق خلق و معبود ناس و لم یزل و لا یزال و قدیم و غیر محدود دانسته، و بصراحت تمام می گوید: کان معبودا و لا عابد هنالک و کان مقصودا و لا قاصد هنالک... الخ.

حال باید بیندیشیم که چه کسانی به این فرقه ضاله تمایل پیدا کرده اند آیا واقعا غافل اند و یا اینکه....