حروف ابجد قلابی ( سوالات بی پاسخ ۹ )

یکی از معجزات بزرگ جناب باب استفاده بسیار از حروف ابجد و سخن گفتن طبق این حروف بوده است ولذا برای ظهور نجات دهنده جهان نیز با این حروف سخن خود را بیان می دارد و برای ظهور موعود الهی چنین بشارت می دهد : " و چه بسا نوری را که خداوند نور می کند بمن یظهره الله و چه بسا نوری را که نار می فرماید به او و اگر در عدد غیاث ظاهر شود و کل داخل شوند احدی در نار نمی ماند و اگر الی مستغاث رسد و کل داخل شوند احدی در نار نمی ماند الا اینکه..................

مبدل بنور می گردند " (بیان فارسی ص 72 ) بنابراین سخن باید افرادی که حروف ابجد را می شناسند و به اعداد آن آگاهی دارند رمز عددی "غیاث" و "مستغاث" را کشف کنند تا در آن سال منتظر وعده الهی باشیم تا خداوند او را برای ما ظاهر گرداند . وقتی این کشف را انجام می دهیم مشاهده می کنیم که غیاث عدد 1511 و مستغاث عدد 2001 را نشان می دهد .

حال با توجه به این نکته و بشارت سوالی به ذهن می رسد که وقتی به آثار حسینعلی نوری مراجعه می کنیم او خود را " من یظهره الله " معرفی می کند و می گوید جناب علی محمد شیرازی به آمدن من بشارت داده است ولی چگونه بشارتی که بنا بود 1511 سال بعد و یا 2001 سال بعد به وقوع بپیوندد به این زودی متحقق شد ؟ آیا علی محمد شیرازی با آن همه کرامات و علم غیب این عدد را اشتباه بیان کرده است ؟ آیا حسینعلی این قسمت بیان را نخوانده بوده است ؟ آیا خدائی ناکرده ( البته خدا که خود حسینعلی است ) حسینعلی حب ریاست داشته و نتوانسته تا 1511 سال دیگر صبر کند ؟ آیا باز هم خدائی ناکرده علی محمد شیرازی در ابلاغ سال ظهور موعود حق دچار اشتباه و خطا شده است ؟ حال با این اوصاف مردم 1511 سال بعد از این بشارت باید منتظر باشند یا دیگر امید آنها ناامید می شود ؟
امیدوارم لااقل یک نفر از بهائیان مدعی روشنفکری پیدا بشود که لااقل یک جواب کوچک بدهد تا ذهن ما کمی آسایش بیابد .
به امید آن روز