بهائیت

بهائیت آئینی مملو از تناقضات

میکائیل | جمعه, ۲۲ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۰۶ ق.ظ | ۱ نظر

بهائیت آئینی مملو از تناقضات

بهائیت و بابیت را اگر بتوان به عنوان یک آئین قبول کرد آئینی پر از تناقضات و سوالات بی پاسخ است که یک عقل سلیم نمی تواند با وجود این مسائل و تناقضات آن را به عنوان یک آئین ایدئال برگزیند . بنا به مقتضیات در این وبلاگ به برخی از این تناقضات اشاره نموده و سوالات بی پاسخ را مطرح می نمایم و اگر کسی پاسخی مناسب و معقول و منطقی برای این پرسشها ارسال نماید ممنون می شویم .

1- آقای عبدالبهاء  اشاره کرده اند، سراسر تفسیر سوره ی یوسف علی محمد شیرازی به حضرت امام زمان علیه السلام اشاره هایی فرموده اند:... 

 " آغاز گفتار نمود و مقام بابیت اظهار و از کلمه ی بابیت مراد او چنان بود که من واسطه فیوضات از شخص بزرگواری هستم که هنوز در پس پرده عزت است و دارنده کمالات بی حصر و حد، به اراده ی او متحرکم و به حبل ولایش متمسک و در نخستین کتابی که در تفسیر یوسف مرقوم نموده در جمیع مواضع خطاب هایی به آن شخص غائب که از او مستفید و مستفیض بوده نموده و استمداد در تمهید مبانی خویش جسته و تمنای فدای جان در سبیل محبتش نموده و از جمله این عبارت است: یا بقیةالله قد فدیت بکلی لک و رضیت السب فی سبیلک و ما تمنیت الا القتل فی محبتک" (مقاله ی شخصی سیاح، جناب عبدالبهاء، صفحه ی 2)

سوال اینجاست که آیا کسی می تواند فدای خودش بشود ؟ آیا می تواند تمنای قتل در راه محبت خودش را داشته باشد ؟ چون بهائیان معتقدند جناب علی محمد شیرازی امام زمان شیعیان و مسلمانان بوده و با ظهور او دین اسلام پایان یافته و دین بهائیت شروع شده است ولی باید به این سوال پاسخ دهند که اگر حسینعلی نوری ( بهاء الله ) پیامبر الهی است و علی محمد شیرازی مبشر او و آئین اوس این بقیه الله کیست که علی محمد شیرازی فدائی اوست و حاضر است اینگونه در راه او ازخود گذشتگی به خرج دهد ؟

  • میکائیل

نظرات  (۱)

ایول روی هرچی بهائیه رو کم کردی
معلومه یه چیزی بارتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی