حمایت از ظلم و جنایت !!!( سوالات بی پاسخ 37 )

یکی از فریادهای بهائیان ایجاد صلح عمومی و ایجاد الفت و دوستی در تمام دنیاست اما وقتی اسناد تاریخی را مطالعه می کنیم مشاهده می کنیم که آنها حتی به مردم سرزمین مقدسشان ایران رحم نکرده به هر واسطه و وسیله ای در آزار و اذیت و قتل انسانهای بی گناه فروگزار نکرده اند از جمله اسناد منتشر شده زمان پهلوی سندی مربوط به کشتار وحشیانه مردم مظلوم ایران در پانزدهم خرداد 42 است . پنج روز پس از سرکوب خونین قیام پانزده خرداد نیز محفل ملى بهائیان تهران نامه تشویق‏ آمیزى به تیمسار سرتیپ پرویز خسروانى (فرمانده ژاندارمرى ناحیه مرکز در زمان کشتار پانزده خرداد، و بعدها آجودان فرح، معاون نخست‌وزیر و رئیس سازمان تربیت بدنى، و نیز مدیرعامل باشگاه تاج بعد از بازنشستگى) نوشت و طىّ آن......

قیام حق‏ طلبانه ملت مسلمان به رهبرى مراجع معظم تقلید و در رأس آنان امام خمینى را "تجاوز اراذل و اوباش و رجاله" و "سوء عمل جهلاى معروف به علم"! نامید و ضمن "تقدیر" از "زحمات و خدمات و سرعت عمل تیمسار" نوشت: "تاریخ امر بهائى آن جناب را در ردیف همان چهره‏ هاى درخشان و نگهبان مدنیت عالم انسانى ثبت و ضبط خواهد نمود"!

در چنین شرایطى بود که امام خمینى، در پیام‌ها و اعلامیه‏ هاى کوبنده خویش بهائیان را عمال اسرائیل یاد کرد و با روشنگری‌های خود، خواب خوش آن‌ها، و قدرت‌هاى مستبد و جهان‌خوار حامى‌شان در داخل و خارج کشور را، برآشفت: "این جانب حسب وظیفه شرعیه به ملت ایران و مسلمین جهان اعلام خطر مى‏کنم. قرآن کریم و اسلام در خطر است. استقلال مملکت و اقتصاد در معرض قبضه صهیونیست‏هاست که در ایران به شکل حزب بهائى ظاهر شدند و مدتى نخواهد گذشت که با این سکوت مرگبار مسلمین، تمام اقتصاد این مملکت را با تأیید عمال خود قبضه میکنند و ملت مسلمان را از هستى در تمام شئون ساقط میکنند. تلویزیون ایران پایگاه جاسوسى یهود است. و دولت‌ها ناظر آن هستند و از آن تأیید مى‏کنند. ملت مسلمان تا رفع این خطرها نشود سکوت نمى‏کنند و اگر کسى سکوت کند، در پیشگاه خداوند قاهر، مسئول... است."
آیا معنای وحدت عالم این است ؟ آیا با این حمایتهای بی دریغ از ظلم و جنایت می توان این آئین را حامی وحدت و عقل گرائی و الفت دانست ؟ این فریاد ایجاد الفت در دنیا کجا خود را نشان داده شده است ؟ شاید هم کشتار و خونخاری آنهم از هموطنانشان معنای جدیدی برای محبت و الفت و وحدت باشد .