خدایا ظالمان را حفظ فرما (سوالات بی پاسخ ۱۴ )

یکی از مسائلی که نه تنها ادیان الهی بلکه عقل سالم بشری آن را تایید و تاکید می کند مساله دفاع از مظلوم و محکوم نمودن ظلم و ظالم است و این راه و روش تمام انبیاء الهی و معصومین بوده است ولی وقتی به آئین بهائیت می رسیم با آنهمه ادعای الهی بودن و تقدیس مواردی را مشاهده می کنیم که عقل سالم بشری روی آن صحه نمی گذارد و تا بحال در هیچکدام از ادیان گذشته یافت نشده بوده است از جمله سخنان عباس افندی (عبدالبهاء) یا همان امام اول بهائیان که درمورد جنایتکار تاریخ یعنی جورج پنجم پادشاه وقت انگلستان که دستانش به خون مسلمانان و مظلومان آلوده بود .......

به خاطر گرفتن لقب "سر " از او اینگونه می گوید : " اللهم اید الامپراطور الاعظم جورج الخامس عاهل انگلترا بتوفیقاتک الرحمانیه و ادم ظلها الظلیل علی هذه الاقلیم الجلیل " یعنی خداوندا امپراطور جورج پنجم را در پناه توفیقات رحمانی خودت حفظ فرما و سایه او را بر این اقلیم مستدام بدار " این راه و رسم مبارزه یک آیین الهی با ظلم و ظالمان است که برایشان دعا کند و طول عمر از خدا برایشان بطلبد و این به آن می ماند که مثلا حضرت موسی علیه السلام برای فرعون بخاطر بزرگ کردنش دعا کرده باشد و از خدا طول عمر او را بطلبد آیا در هیچ کجای تاریخ چنین چیزی آمده است ؟ البته قبلا هم چنین دعائی از زبان حسینعلی نوری (بهاء) در مورد بزرگان روسیه صادر شده بود .

سوال اینجاست : آیا واقعا بهائیت برای مبارزه با ظلم آمده است ؟ آیا این همان بهائیت مدافع مظلومان و مدافع عدالت است ؟ آیا طلب عافیت برای پادشاهی که طبق اسناد تاریخی از پایه گذاران رزیم جنایتکار صهیونیستی اسرائیل است کار انسان عاقل خداجوست ؟ خوش خدمتی عبدالبها و بهائیت به انگلیس چه بوده که باید رهبر و امام یک آئین از دست ظالم ترین فرد زمان لقب بزرگ آن زمان را دریافت کند ؟ کدام پیامبر الهی و امام معصوم چنین دعائی در حق انسان ظالم نموده اند که رهبر این آئین و امام اولشان چنین رفتاری نموده است ؟ آیا با این دعاها میخواهند صلح و صفا را در همه جای عالم برقرار کنند ؟ یادگار جورج پنجم اسرائیلی است که هرروز جنایات او را شاهد هستیم و شاید صلح و صفا در آئین بهائیت چنین تفسیر و تدویل میشود که هیچ بعید نمی نماید !!!!!