مبارزه با علم آموزی ( سوالات بی پاسخ 19 )

یکی از آموزه ها و افتخارات هر دین و آئین تشویق و دعوت به فراگیری علوم است و این یکی از سنتهای الهی است که در همه ادیان بر آن تأکید شده است مثلا در دین اسلام اولین آیاتی که بر پیامبر اسلام نازل شده ایت سخن از علم آموزی و قلم که وسیله نوشتن و علم آموزی است به میان آمده است ویا سفارشات پیامبر در مورد علم آموزی و فراگیری علوم مختلف ؛ اما در آئین بهائیت خلاف این امر ثابت شده است.....

تا جائی که بر حلاف ادعای بزرگشان که گفته اند دینی که آورده اند دین عصر جدید است و نیازهای عصر نو را برآورده می کند ولی با کمال تعجب می بینیم که جناب سید علی محمد شیرازی آموختن همه علوم تعطیل اعلام می کند از نظر جناب باب،جایز نیست هیچ کتابی جز "بیان "تدریس شود لذا همه مدارس ، دانشگاهها،مراکز پژوهشی و آموزشگاهها یا باید تعطیل شوند ویا فقط به آموزش کتاب بیان میرزا علی محمد شیرازی بپردازند! در کتاب بیان فارسی صفحه ی 130آمده است :« لا یجوز التدریس فی کتب غیر البیان » یعنی شهروندان و مومنین بهائی فقط مجازند بیان بخوانند و به بچه های خود هم بیان بیاموزند و مدار آموزش نباید جز کتاب بیان باشد!

حال سوال اینجاست که این دین چگونه با یک کتاب می تواند نیازهای تمام بشر را رفع کند ؟ علوم دیگر مثل پزشکی و مهندسی و هسته ای و ...... دی کجای کتاب ذکر شده است که بشریت را مستغنی کند ؟ آیا این مبارزه مستقیم با علم آموزی نیست ؟ آیا این همان تشویق به جهل نیست ؟ پاسخ این عقب ماندگی بشریت را چه کسی باید بدهد ؟ و......؟؟؟؟؟