با سلام و عرض ادب به محضر همه دوستانی که قابل دانسته به وبلاگ سر زدند و برامون نظر گذاشتن . یکی از دوستان ( نارینه ) ظاهرا نسبت به مطلب روز ۲۱ آبان در مورد محسنات بهائیت دلگیر شده بودند که لازم شد به عرض برسونم که :

اولاْ بهتره یک کمی بیشتر مطالعه کنید و کافیه مطالب همین وبلاگ را با دقت نگاه بکنید و ببینید که جناب عبدالبها نسبت به افراد سیاه پوست و ترک چه بیاناتی دارند و آیا این را می توان احترام به ادیان نامید ؟ آیا چون سیاهان و ترکها به آئین بهائی نگرویدند باید اینگونه مورد توهین واقع بشوند ؟

ثانیاْ صلح طلبی که شما اون را به عنوان یک حسن قلمداد فرمودید ............

در کجا متحقق شده است ؟ آیا حمایت از رژیم اشغالگر اسرائیل معنای صلح طلبی را برای شما زنده می کند ؟ آیا جدائی و کینه بهائیان از بابیان نشانه صلح طلبی است ؟

ثالثاْ بنده قصد توهین یا جسارت در بیان محسنات بهائی را نداشتم ولی به قول قدیمی ها مشهور است که می گویند در مثل مناقشه نیست و بنده تنها توضیح کوچکی در مورد آیه قرآن دادم که این که قرآن می فرماید " اولئک کالانعام بل هم اضل " یعنی چه . آیا توضیح قرآن را هم باید از بهائیان یاد بگیریم ؟

رابعاْ شما اگر به عنوان یک مدافع آئین بهائیت نظر گذاشته اید ضمن تشکر از شما بهتر است برای سوالات بی پاسخی که بنده آنها را به عنوان یک مسلمان حقیقت جو مطرح نموده ام پاسخی بیابید شاید با این کار یک حسن به محسنات بهائیت اضافه شود و آن هم وجود افرادی مثل شما که بتوانند به سوالاتی بی پاسخ جوابی منطقی و قانع کننده بدهند .

ارائه مدرکی برای ازداج با محارم را در مطالب بعدی و سوالات بی پاسخ بعدی ارائه می نمایم انشاء الله .

به هر حال از این دوست عزیز و تمامی عزیزانی که در پی تحری حقیقت به وبلاگ و سایت ما سرزده و با نظرات خود ما را در انتشار حقیقت یاری می کنند بی نهایت سپاسگذارم .